Tuesday 22 November 2011

MINYAK PENAWAR SERIBU HIKMAT




Adapun minyak penawar seribu hikmat ini dibuat daripada ramuan pati bunga-bungan melalui kaedah perubatan tradisional dan rawatan kebatinan serta disalurkan dengan pengisian aura Tenaga Dalam, supaya ianya dapat bertindak serentak di dalam badan, perasaan dan jiwa. Minyak ini diadun dengan menggunakan bunga yang segar sambil membaca zikir dan ayat-ayat al-Quran serta dimasukkan wafak untuk menambahkan lagi kuasa penyembuhannya.

            Minyak penawar seribu hikmat ini akan bertindak membersihkan dan mempertingkatkan gelombang aura secara semulajadi. Ianya dijamin suci daripada benda-benda haram dan najis serta tidak menggunakan makhluk-makhluk halus, jin atau syaitan. Minyak ini telah ditapakan dan ditutup dengan doa Nurun Nurbuwwah bagi menseimbangkan kembali gelombang aura dan sangat berguna untuk manfaat berikut;

 Hikmat Pengasihan

Ketenteraman rumahtangga, senang mendapat jodoh, menaikkan seri muka, menimbulkan semangat, dipandang mulia, berkarisma dan berwibawa, mudah dinaikkan pangkat, banyak hubungannya dan disukai orang ramai.

Hikmat Keselamatan

Dijauhkan daripada segala mala peataka, mara bahaya dan bencana seperti kemalangan, kebakaran, tenggelam, wabak serta penyakit berbahaya.

Hikmat Perisai

Selamat daripada segala tipu daya orang yang dengki atau khianat, dengan menggunakan ilmu hitam, sihir, tenung, santau, racun serta mencegah daripada penyakit ganjil yang tidak diketahui puncanya.

Hikmat  Kerezekian

Apabila diletakkan di dalam took perniagaan atau kedai, Insya’Allah akan laris jualannya, ramai pembeli murah rezeki dan berkah rezekinya. Berguna sebagai sarana untuk menuntut hutang

Bayaran Pengeras RM 75.00
Bank In ke akaun Maybank 151034647231 (Samspn Bin Subari)
sms nama dan alamat ke 017-7235095


No comments:

Post a Comment